Wednesday, August 17, 2011

Surojad obchodzi 110 urodziny....


Urodziłem się 17 sierpnia 1901 roku i dzisiaj mam 110 lat. Trudno w to uwierzyć, ale tak jest.


Urodziny będę świętował z przyjaciółmi i rodziną, ale chciałem przez chwilę podziękować wszystkim, którzy odwiedzają mojego bloga i stronę na Facebook, oglądają i propagują moje filmy wideo, kupili moją książkę, czy przychodzą tylko mnie pozdrowić. Jestem bardzo wdzięczny za wasze wsparcie i chciałem dzisiejszy dzień dzielić z wami wszystkimi.


Mam nadzieję, że będę miał jeszcze wiele więcej urodzin.


Na zdrowie!

Tak pisze na swoim blogu Bernando LaPallo, o którym już pisałam rok  temu:
Surojad obchodzi 109 urodziny

Tutaj można odwiedzić Bernanda i złożyć mu urodzinowe życzenia:
http://agelesslivemorestore.com/

Happy Birthday to you Bernando!
***************
Ulubiona Zielona Sałatka Bernanda:
Related Posts with Thumbnails

Moje motto:

"Nie rób tego, co ja chcę, abyś robił. Rób, to co TY chcesz robić. Podążaj za swoimi marzeniami".

Do poczytania...


Dobra nowina... patrz: Gazeta Wyborcza


***
oglądania i posłuchania

O Animalpastor:

Map IP Address
Powered byIP2Location.com